FAQ butiku

1. Kto kryje się za MadamLili Design GmbH?
Projektantka Hicran Süer-Gurbanov, dyrektor Elba Gurbanov i wielokulturowy team, który oferuje swoje usługi w różnych językach.
MadamLili nie jest już firmą "Ja", tylko "My", która wspierana jest przez wspaniały team.

2. Gdzie produkowane bądź indywidualizowane są produkty MadamLili?
Produkty MadamLili przygotowywane są starannie przez wspaniały team w pracowni w Berlinie na Ku'dammie.

3. Czy produkty MadamLili są bez niklu i bez ołowiu?
Tak, oczywiście wszystkie produkty są bez niklu i bez ołowiu. Dzięki temu nadają się także dla alergików.

4. Czy MadamLili ma swój sklep?
Oczywiście! Mamy swój sklep w Berlinie na Ku'dammie.
Nasz adres:
MadamLili Design GmbH
Joachim-Friedrich-Str. 42
10711 Berlin
Niemcy
(Zaraz obok Design Hotel Ku'Damm 101)

Godziny otwarcia: Pon.-Pt. 9.30 - 17 Uhr

5. Czy mogę zadzwonić w razie pytań?
Chętnie! Przy pytaniach i problemach nasz team zawsze chętnie pomoże.
Tel. hotline Polska0 22 292 26 62
Pon.-Pt. 10-17

6. Jakie sklepy sprzedają jeszcze produkty MadamLili?
W następujących sklepach możecie znaleźć nasze produkty:
niektóre filie Karstadt'u
Promobo Berlin

7. Podoba mi się naszyjnik, chciałabym jednak go skrócić lub przedłużyć. Czy jest to możliwe?
Oczywiście! Łańcuszki mogą być bezpłatnie przedłużane i skracane. Proszę poprostu podać życzenie zmiany w zamówieniu.

8. Podoba mi się pewien produkt, chcicłabym jednak aby był wykonany z innego materiału np. srebra 925 Sterling, brązu lub posrebrzany. Czy jest to możliwe?
Chętnie! Przy prawie każdym produkcie jest to możliwe. Proszę poprostu podać życzenie zmiany w zamówieniu.

9. Czy biżuterię można grawerować?
Chętnie! Grawerowanie jest możliwe na prawie każdym produkcie bezpłatnie. Proszę poprostu podać życzenie grawury w zamówieniu.

10. Czy sentencje na produktach mogą być zmieniane?
Naturalnie hasła mogą być na życzenie zmieniane. Proszę poprostu podać wybraną sentencję w zamówieniu.

11. Ile kosztuje indywidualizacja?
Nic. Indywidualizacje wykonujemy za darmo.

12. Mam zdjęcie, bądź wymarzony motyw, który chciałabym opracować w formie zawieszki, kolczyków lub pierścionka. Czy jest to możliwe?
Naturalnie chętnie przygotujemy wybrane przez Ciebie motywy. Proszę poprostu podać życzenie zmiany w zamówieniu, a zdjęcie lub motyw wysłać na [email protected]

13. Mogę odesłać moje zamówienie?

Możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od odebrania towaru, wysyłając nam krótką informację. Od tego mo-mentu masz 14 dni na odesłanie nam towaru. 

14. Mogę zwrócić także moje specjalne zamówienie? 

Oczywiście, nawet te produkty mogą zostać zwrócone w ciągu 14 dni od momentu odstąpienia przez Ciebie od umowy" 

15. Jak długo zegarki MadamLili podlegają gwarancji?
Na zegarki MadamLili, a także inne produkty udzielane są 2 lata gwarancji.

16. Czy mogę zamawiać z każdego kraju i ile to mnie by kosztowało?
Chętnie wysyłamy internacjonalnie. Koszt przesyłki w Niemczech wynosi 12,76 zł, międzynarodowo 26,40 zł, niezależnie od wielkości paczki.

17. Co jest szczególnego w MadamLili?
Dużą wagę przywiązujemy do obsługi. Dlatego Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze!

Przy wszelkich pytaniach, sugestiach i reklamacjach team MadamLili jest zawsze pomocny ;)